ICOM-L Archives

International Council of Museums Discussion List

ICOM-L@HOME.EASE.LSOFT.COM

From:
Carla BONOMI <[log in to unmask]>
Reply To:
International Council of Museums Discussion List <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 2 Jan 2014 16:27:15 +0000
Dear ICOM members,

Please accept my best wishes for a successful and prosperous 2014 for you, your families and your museum, university or institution.

2013 has come to a close. It was a year filled with successes and challenges, including a productive 23rd ICOM General Conference in Rio de Janeiro.  I wish to thank you for your commitment and for your work in 2013 to make ICOM such an important cultural organisation.

Thank you for your continued support of ICOM.

Yours sincerely,

Prof. Dr. Hans-Martin Hinz
President of ICOM

**************

Chers membres de l'ICOM,

Je vous présente mes meilleurs vœux pour une année 2014 prospère et pleine de succès pour vous, vos familles, votre musée, ou université.

2013 touche à sa fin. Ce fut une année remplie de succès et de défis, comme la 23e Conférence générale de l'ICOM à Rio de Janeiro. Je tiens à vous remercier pour votre engagement et pour votre travail qui contribuent à faire de l'ICOM une organisation culturelle si importante.

Merci de votre soutien continu à l'ICOM.

Cordialement,

Prof. Dr. Hans-Martin Hinz
Président de l'ICOM

Estimados miembros del ICOM,

Permítanme expresarles mis mejores deseos de éxito y prosperidad para el 2014, tanto para ustedes, sus familias y su museo, universidad o institución museística.

2013 ha llegado a su fin. Fue un año lleno de logros y desafíos, entre ellos, la 23° Conferencia General del ICOM en Río de Janeiro, la misma que fue muy fructífera. Me gustaría darle las gracias por su compromiso y por su trabajo, el mismo que permitió hacer del ICOM una importante organización cultural a lo largo del año 2013.

Gracias por el apoyo que usted brinda al ICOM.

Sinceramente,

Prof. Dr. Hans-Martin Hinz
Presidente del ICOM